15/01/2009

el palacio de justicia de barcelona

20090114-01je file à paris pour le we, hasta luego !

2 commentaires:

  1. hey man..that calendar that you have posted below...where can I buy that?..sorry I don't read French all that good :P

    I want to buys that calendar soo bad!! :D

    RépondreSupprimer
  2. muy bueno el environment......... muy bueno. ^_^

    RépondreSupprimer