Com portes el Català? Si decideixes llegir el post, segur que trobes algú que et faci un cop de mà. Surto en una d'aquestes pàgines. Me la vas fer signar. Eugeni. La meva filla gran diu que m'has tret massa gras! Jo penso que ha estat una sort que l'atzar m'hagi fet formar part d'un dels teus dibuixos. Un autèntic honor. Moltes gràcies i molta sort. Eugeni
Sous la plage de Barcelone, le métro... Bonne année à toi Lapin.
RépondreSupprimerCom portes el Català? Si decideixes llegir el post, segur que trobes algú que et faci un cop de mà.
RépondreSupprimerSurto en una d'aquestes pàgines. Me la vas fer signar. Eugeni.
La meva filla gran diu que m'has tret massa gras! Jo penso que ha estat una sort que l'atzar m'hagi fet formar part d'un dels teus dibuixos. Un autèntic honor.
Moltes gràcies i molta sort.
Eugeni