wanted

I am looking for old accounting books. if you have some, used or not, I am interested in it!

13/05/2016

croq' and mob 2016

a melting pot of sketches: portraits, great meetings, rides, party time, generosity… to try to describe this wonderful 2nd edition of croq'and mob in brocéliande. I already miss all of you, buddies.
for more, check out the croq'and mob channel made by the video team, and order the collector journal, a must have!
ma meule custom
ma meule custom
rennes
marché de concoret
marché de concoret
marché de concoret
marché de concoret
marché de concoret
yann
lolmède
ma mobylette
9kg de pain
lolmède
peugeot J7
le haut d'avril
fred
le haut d'avril
daniel
le tracteur de daniel
bénédicte
yannick
le villeu gifard
lilyan
guillaume
claude
gildas
yann
la 4L des PTT
saint malon sur mel
paimpont
les forges de paimpont
les forges de paimpont


bonnie-britt
michèle
le villeu gifard
le villeu gifard
gildas
concoret
concoret
doom eddy
meuh
saint malon sur mel
alban
bertille
zoilé
le villeu gifard


ramón
geneviève
dune
cédrine
elena
chez michel
christèle
cédrine
la meule de lolmède
rennes, place sainte anne

4 commentaires:

helenlp a dit…

Fabulous!

Mário Linhares a dit…

Amazing post!
Great job Lapin. Always keeping better!! :)

lapin a dit…

merci helen & mário.

Framboisine Berry a dit…

J'adore ton travail, Lapin. Je suis avec passion l'aventure Croq and Mob depuis le début : je trouve cela fantastique. Merci pour tous ces merveilleux sketches.Quel talent ! Bises, Framboisine.